Geoblog.pl    bartekigosia    Podróże    Nowa Zelandia i ... New Zealand and ...    Gosia: Maraton Iron Man

Gosia: Maraton Iron Man

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Taupo

Gosia:
Dochodze do glownej drogi i na kilka stopow docieram do Taupo. Tu odbywa sie wlasnie maraton "Iron Man" - ludzie z calego swiata zjezdzaja sie aby przeplynac jezioro, przejechac na rowerze 150km i potem przebiec 42km. I to wszystko w niesamowitym upale. Bardzo podoba mi sie ze rodziny i przyjaciele biegnacych ustawiaja wzdluz drogi tabliczki dopingujace bliskich. Najbardziej urzekl mnie okolo 5 letni chlopiec z tabliczka "Go Dad, go" pelna jego wlasnorecznych rysunkow. W Taupo robie zakupy i jade dalej.

English:
Gosia: In Taupo every Year they are organizing Iron Man - you have to swim across the lake, then bike 150km and on the end run 42km. This day it was really hot day. I like people making signs for their friends and family - my best was 5 year old boy with a sign "go Dad, go!" and his drawings around leters :)