Geoblog.pl    bartekigosia    Podróże    Nowa Zelandia i ... New Zealand and ...    Niedaleko od lodowca :) / close to galciers

Niedaleko od lodowca :) / close to galciers

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Franz Josef Glacier

Gosia:
Jedziemy na stopa z para sympatycznych Australijczykow ktorzy jada do Franz Josef Glasier. Droga pelna serpentyn, zielonej roslinnosci i widoczkow na gory. Miasteczko bardzo turystyczne - my korzystamy glownie ze sklepu, internetu i informacji turystycznej jako ze lodowce juz widzielismy, a wycieczka po lodowcu kosztuje okolo 200zl od lebka. Tak wiec juz przed 21sza ruszamy dalej na stopa. Dlugo nie czekamy - zabiera nas dwoch ludzi - z Meksyku i Wielkiej Brytanii ktorzy jada do Fox Glaisier - drugiej takiej turystycznej miejscowosci.

Bartek:
After a while, we got a ride for 130km to Franz Joseph Glacier, on of the most touristic places. Beautiful, mountainous landscape on the way. We go to visitor center to pay for the hut we slept in few night ago, and decided to go on next hiking, to Welcome flat hot pools, one of the best wild hot pools in NZ. It's about 8hours hiking to get there. We make photos of the maps and go south