Geoblog.pl    bartekigosia    Podróże    Nowa Zelandia i ... New Zealand and ...    Znow w domku u Asleigh / Again in Woolongong with Ashleigh

Znow w domku u Asleigh / Again in Woolongong with Ashleigh

Australia
Australia, Towradgi

Bartek:
We spent rest of the day at home. We cook lentils for dinner and have a nice evening :)

Resting days. We take our time, use internet, I read a bit, Gosia plans her trip, checking all visas etc... :)
In the evenigs we watch the flying foxes (the biggest bats in the world) flying around palm trees. Dinners with candles. We have pleasure to listen to Ashleigh playing the guitar :) Good time :)

_________________________________________________________________________
Update 27.03

Gosia:
Spedzamy 2 dni w domku u Ashleigh - rozmawiajac, zalatwiajac internetowe sprawy, podjezdzajac do centrum Woolangongu - a wieczorki spedzajac na obiadkach na tarasie przy swieczkach miedzy palmami a wokol palm lataly nietoperze (nazywane tez latajacymi lisami - najwieksze nietoperze na swiecie - sa na zdjeciach w ogrodzie botanicznym w Sydney). Gotujemy sobie rozne pysznosci i duzo rozmawiamy. Dostaje od Ashleigh moskitiere czyli taka duza siatke przeciw komarom do rozwieszenia nad lozkiem. Ashleigh spiewa nam swoje piosenki - przepieknie spiewa i gra na gitarze.

Irek
Irek - 2010-03-22 19:08
Pytanie
- masz podpis "Towradgi", czy to miejscowa nazwa tych papużek?

Pytam, bo to takie papugi, jaką my mamy (widzieliście u nas) i nazywa się Lorysa Górska lub Lorysa tęczowa.

bartekigosia
bartekigosia - 2010-03-23 01:39
Gosia:
Te papauzki to nie wiem jak sie nazywaja ale ze pisaliscie mi ze sa takie jak Wasza to robie im zdjecia na wolnosci :)
A Towrdgi to nazwa miejscowosci w ktorej mieszka Ashleigh, a wlasciwie miejscowosci ktora jest dalsza dzielnica miasta Woolongong :)

bartekigosia
bartekigosia - 2010-03-23 07:03
Bartek: po angielsku nazywa sie podobnie, Rainbow Lorikeet :)