Geoblog.pl    bartekigosia    Podróże    Nowa Zelandia i ... New Zealand and ...    Pieknie polozone miasto / Queenstown

Pieknie polozone miasto / Queenstown

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Queenstown

Gosia:
Queenstown to jedno z najbardziej popularnych miejsc w kraju. Miasteczko polozone posrod wysokich, skalistych gor, nad jeziorem. Tu jest juz znacznie chlodniej - ja chodze w dwoch moich polarach i wieczorem w polarowym kapturze. Chodzimy chwilke po miescie, jemy kolacje nad rzeczka w centrum. Wokol kafejki, klimatyczne restauracje, wszedzie muzyka ktora dobiega z barow, od ludzi grajacych siedzacych na skwerkach i na gitarach, po miescie chodzi duzo ludzi z gorskimi plecakami. A gdzie nie spojrzec ponad budynki to widac gory. Fajna atmosfera.
Wyjezdzamy po zmroku. Jedziemy kilkanascie kilometrow za Queenstown az znajdujemy fajne miejsce do spania.

Bartek: we take the picturesque road to Queenstown, the most touristic commercial place in South Island. Nice area, surrounded by mountains. Thousand of shops, tourist... . little walk, and internet, shopping, dinner outside and we leave Queenstown to look for a place for tent. 10km and here we go, nice spot to sleep :) What's a big advantage, the sandflies are gone, they seem to stay behind, on West Coast :)